maanantai 6. toukokuuta 2013

Suunnittelupäivä

Mites toi mun jokakeväinen "lupaava urheilijanura" (siis tosiasiassa "shit fuck kohta pitää käyttää jotai kesävaattei"-paniikki) tolleen tyssäski tohon vappuviikkoon. Koska olen vanha ja heikko, mun vapunjälkeinen darra kesti vain kolme päivää. Oikeesti. Ja kun siitä selvittiin niin olinki jo kipee.

Ne haasteet. Edellä olevasta uikutuksesta voi ehkä päätellä, että en saanu vappuviikolla punnerrettua kuin kerran, eikä sillonkaan riittäny happi koko sarjan loppuun asti. Pitää aloittaa viikko 4. alusta. Joskus. Kunhan oon terve. Haasteista yli-innostuneena alotin pari viikkoa sitte myös situps- eli vatsalihasrunttaushaasteen. Niin ja jostain kätköistä löydetyn MeNaiset-lehden juoksukoulun aloitin myös. Kyykkyhaasteenki alotin, tein aluks putkeen 70, sit kyllästyin ja lopetin.

Nyt sit vaan kiroilen kotona kun ulkona on nätti ilma ja mä en pääse mihinkään kun jalat painaa kaks tonnia. Kaks tonnia per jalka. No, kyllä mä sitte taas tervehdyn kun vesisateet alkaa... Onneks työkaveri oli ihana ja opasti mua pitämään tänään suunnittelupäivän! Tän viikon to do -listalla olis ainakin talvivaatteiden pyykkäystä ja roinan viemistä kierrätykseen. Suunnittelin tän jo niin pitkälle, että kävin varaamassa pyykkituvan huomiselle.

Ei näillä niin kiire oo.

Ompelupöytä, kausikoristeineen.
Sit tottakai mä keksin vielä uudenkin projektin. Työkaveri kerto, että niillä on partsilla sohva, toinen taas sano että sillä on keinu. Oon aika kauan haaveillu sohvasta parvekkeella, mutta kuin siisti ois keinu?! Mun parvekkeen eteen on nätisti sijoitettu nuori tammi, eli se on aina varjossa, ja siksi se onki jääny lähinnä varastoksi. Tänään, suunnittelupäivän kunniaksi, suunnittelin kuitenki sisustavani sen tänä keväänä.

Lähtötilanne.
Että suunniteltavaa riittää. Ja oon ehtiny koukuttua jo lätkän mm-kisoihinki, eli tänään katotaan peliä! Kevätsydän!

3 kommenttia:

  1. Eikä onks sul toi maailman siistein veitsiteline! Se on niin siisti! Mun pitäs kans kevätsiivouksena roudaa toi olkkarin nurkan romuläjä kierrätykseen, kaikki muut oon jo roudannut, paiti astianpesukone tos nököttää yhä. Must se ois kyl vaimon homma hoitaa se pihalle, koska ite raahasin 2 jättikassilista kirjoja, maton, rullatuolista jääneet ylimääräset osat, sen elektroniikkaromua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa varmaan aika suoraan kysyy, jos se veis sen pois :D Joo toi veitsiteline on yks ekoja asioita, joita oon omalla rahalla ostanu omaa kotia varten sillon ku asuin vielä porukoilla. Maria vähän vihjas, että ois aika vähän kasvaa aikuiseksi ja siks hankin uuden, sellasen missä on värikoodit että millä leikataan kalaa ja sipulia. Toi ois nyt menos tost kierrätykseen tai ehkä myyntiin. Ilmoita jos haluut sen :D

      Poista
    2. Siis mitä! Todellakin haluun!

      Poista

Kerro joku juttu!