tiistai 25. syyskuuta 2012

Voi internet, sinä viet kaikki rahani!

Oon vähän ostellut internetsistä viime päivinä. Keksittiin vaimon kanssa (mä keksin ja vaimo sanoi lopulta joo, koska se oli vaan helpompaa niin), että pidetään yhteissynttärit marraskuun alussa ja pidetään ne naamiaisina, koska sillon sattuu olee pyhäinpäivä ja koska on hauskaa pukeutua hassuihin asuihin. Se oikeesti on hauskaa hei te ystäväni, jotka ootte mutristellut naamaanne ja murisseet jotakin, oon mä huomannut. SE ON HAUSKAA. No mä selailin ensin punanaamion sivuja, et kummosta tilais, oon nähnyt siellä joskus vuosia sitten torakkapuvun ja olin jo aika varma siitä, mutta ei se jotenkin ollut enää niin siisti. Ajauduin selaamaan loppupeleissä jotain jenkkiläistä naamiaisasukauppaa, missä oli kaikkia ihania, mutta totesin, että ne postikulut oli enempi kun koltun hinta.. Siirryin ebayhyn ja tilasin sieltä sit huokeen törsäkkeen, jota mekoksikin voisi hyvällä mielikuvituksella kutsua.

Tänään se tuli! Mittailin sitä katseellani työpaikan takahuoneessa ja kauhulla katselin, etten ikinä mahdu siihen. Onneks rikoo on riskillä ruma, mut siltikin joustava ja pääsin lopulta testaamaan sitä ylleni ja totesin, et pitää mennä ostamaan jotkut tosi kauniit pikkuhousut, koska toi helma ei tavallaan ole ihan hirveän pitkä. Laitan kunnollisia kuvia sit joskus, mut ei nyt spoilata yllätysnaamiaishommaa ennen kemuja.
Sen lisäks oon tilaillut Bub-paidan, mutten ole vielä saanut sitä, mikä on vähän murheellista. Sen tilaamisesta on jo kauan! Mut ymmärrettäköön, yksi mies pyörittää koko Bub-instituutiota, sillä on varmaan hommaa.

Sit luin Karkkipäivän suuren BB-postauksen ja taas rupesi Visa vinkumaan lompakossa niin kovasti, ettei sitä voinut jättää huomiotta. Oon käytellyt tuota L’orealin Nude Magique BB:tä, mutten osaa liittyä siihen hypetysjoukkoon, mikä blogeissa tän ympärillä pyörii. Sain sitä tuotenäytteen, hullaannuin ja suorastaan juoksin ostamaan tuubin. Sain tuubin, käytin sen puolilleen ja nyt meillä ei vaan enää toimi tää yhteiselo. Musta rupes jotenkin tuntumaan, että se tukotti mun naaman, pärstä piti aina puuteroida tai olin iltapäivällä kaameen kiiltävä ja limanen.
Joten sit ostelin tuota. Ebaysta kotiutin 2 purtiloo = 22e. Tilasin kysymättä äiteellekin, kun se aina innostuu mun internet-ostoksista ja haluu kans, joten pistin heti tilaukseen. Väri oli täysin sattumalta ihan täydellinen, ainakin noin kämmenselälle testailtuna ja vaikuttaa muutenkin ihanalta roinalta, joten en malta odottaa huomisaamua! Saa nähdä, mitä naama tästä tykkää puolen tuubin jälkeen. Mulla on ehkä tuhat puolikasta meikkivoidetuubia tuolla, en tajua miten niistä voi kaikista tulla huonoja puolen tuubin jälkeen :D

Sen lisäks sain tänään aikaan, sain jutskattuu pomon kans, et koska vois olla viikkovapaata ja löysinkin yhden tiistaivapaan ja heti varasin siihen Sykerön valmiiksitekoajan. Nyt ihan sama, kuinka paskalta se tuntuu tai ei, valmista tulee HNGH. Sen lisäksi oon vähän sähköpostitellut ihanan Leenan kanssa ja me tehdään mulle joku dinosaurusspektaakkeli sääreen tahi reiteen, en malta obottaa! Sainpas ton tatskalääh tägin tähänkin postaukseen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!