sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Mä joka päivä töitä teen

Aloitan huomenna virallisesti uuden työn, joka ei kuitenkaan ole uusi kun tunnen ne ihmiset ja samanlaista työtä oon tehny ennenkin. Ei siis kauheita paineita, lähinnä tuntuu mukavalta vaihtaa takas vanhoihin hommiin. Ne on kuitenki pääosin vähän haastavampia juttuja kuin toi mun nykyinen pesti. Lisäbonuksena duuninvaihdossa on, että keskiviikkona lähdetään uuden työporukan kanssa viideks päiväks Islantiin, wohoo!

Meillä on ollu Sennan kanssa tosi rentouttava viikonloppu. Oikein laatuaikaa kahdestaan. Ollaan ulkoiltu aika paljon, syöty herkkuja, katottu telkkaria ja luettu Nälkäpelin kolmatta osaa. Viimeistä juttua mä suoritin kyllä aikalailla yksinäni. Lisäks mä kävin tänään shoppailemassa, josta lopputuloksena pimeässähohtavanräikeä jumppapaita ja kuvassa näkyvä ruutupaita. Ostin sen Monkista, jossa tuntui että oisin voinu ostaa kaiken. No, hillitsin itteni ja ostin vaan kaks paitaa.

Tää on varmaan ammattilaisten mielestä ihan urpo kuva, mut mun mielestä kovin hellyttävä.

Kauhee probleema on, että mitä sinne Islantiin pitäs ottaa mukaan. Siellä on kuulemma myrskynny niin paljo lunta, että ne on joutunu kaivaan jotain lampaita hangesta. Se oli onneks pohjoisessa, ja me toivon mukaan pysytään eteläosissa. No, lisää reissujuttuja sit kun oon päässy takas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!