torstai 20. syyskuuta 2012

Lissää pilkkuja ja kynsiä!

Tänään oli luppoaikaa, niin livahdin Seppälään, kun olin Sallan blogista lukassut, että Seppälässä on Modelsown-lakat alessa vaan 3e. Modelsownit on tosi kivoja lakkoja lakata, niillä saa yhdellä hitusen paksummallakin kerroksella jo aivan peittävää jälkeä ja ne kuivuu vielä varsin nopsasti, eli ei tarvitte koko iltaa nyhvätä märin kynsin. Oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti vahtaamassa, mitä uusia sävyjä on valikoimaan tullut, mutten ole tainnut uusia ostella sitten viime talven. Muutenkin koen pulmaa kynsilakkahyllyillä, kun ostohinku olisi vietävä, mutta en tiedä, mitä sävyjä mulla enää puuttuisi. En löytänyt yhtään uusia Models Owneja, mutta löysinhän mä hätävarana muuta.
Muistelin jostain muualta lukeneeni, että Miyon tuoksulakat on kivoja ja syreenin tuoksuinen sellainen tuoksuu kuulemma uimalelulle, joten se ostoslistalle asap! En voinut jättää sitä siihen ja kotiutin näitä kaksin kappalein, nyt on mulla siis Papaya/Mango vihreänä ja Lilac purppuraisena. Tuoksulakat on musta jotenkin kivoja, vaikka ne hajut onkin aina melkein vietävän ällöjä muiden mielestä. Kivointa tähän asti on se, että tän tekstin naputteluaikana lakka on kuivunut. Pysyvyydestä en yllärinä osaa sanoa sanaakaan, mutta mulla melkein lakka kun lakka kestää maksimissaan pari päivää päällyslakkoineen.
 Arvoin tuossa tovin, että mitä mä lakkaisin ton pohjalle vetäsemäni papaijamangon päälle ja nyt on vahva sieniviba näissä! Pilkkuina siis Lilac. Mistähän mä mahdoin saada tän pilkkuidean..
Niin ja lopulta ne kynsipilkut!
Silvuplee ja kiva kun kävit ja tervetuloa uudelleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!