keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Meillä on hauva! (eli luurikuulumiset viime päiviltä)

Viime aikoina olen:
..kököttänyt parvekkeella enemmän kuin pariin vuoteen. Kukaan ei varmaan vois arvaa, et syynä on laillinen päihde nimeltä tupakka (ei, mä en tajuu, miks mun piti alkaa taas ja se on aivan hirvittävän typerää, tiiän!)
..syönyt kakkua! Mun ihana työystäväni on nykyään ihana ex-työystävä (yhyy!) ja se toi mulle ja pomolle molemmille kakut viikonlopuksi. Ei siis kakunpaloja, vaan kokonaiset kakut. Ette arvaa varmaan, että mulla oli oikeen hyvä sokerilla tankattu ja rasvalla voideltu olo sunnuntaina, mut eihän tommosta ihanaa kakkua voi olla syömättä!
..kauhistellut ja peljännyt toisen puolesta. Siellä vaimon enon häissä oli vaimon pikkuserkun show, jäbä nieli PUOLI METRIÄ MIEKKAA! Sen lisäksi hän kosketteli palavaa liekkiä ja nieli tulta. Se oli järjettömän hurjaa ja joku juhlija pienimmästä päästä purskahti itkuun siinä vaiheessa, kun musiikki alkoi soida ja Jari kaivoi miekan esiin.
..väkertänyt turhuuksia pitkän matkan päästä kotoa. Häissä oli pöydille ripoteltu ruusun terälehden näköisiä juttuja ja mä niitä siellä kokosin takaisin ruusuiksi. Vaadin vaimoa laittamaan noita kolme kappaletta sen muistojenlaatikkoon, mimmosta sillä ei kuulemma oo.
..riemuinnut väärinä päivinä. Tiistai oli parasta, me saatiin hauva! No ei oikeesti saatu, tää on Salhan Senna ja hän on hoidossa, kun Salha syö siellä saarivaltiossa vaan lunnia, haita ja valasta. Meillä on yhteistä aikaa sunnuntaihin, jipii!
..vaaninut vähän ikävöivää parkaa kameroineni. Mä lupasin kuvata instagramiin pelkästään Sennaa edestä, Sennaa takaa, kun hän istuu tai makaa, eli pelkkiä lukuisia koirakuvia luvassa!
..vaaninut toista myös silloin, kun en ole läsnä. Senna ei selkeästikään tiennyt, että sitä vahditaan elektronisesti, kun me ollaan poissa. Kattelin häntä kameralla melkein koko päivän ja niin katseli vaimokin. Ja Salha. Hän pari-kolme kertaa vaihtoi paikkaa ja välillä nosti päätä ilmaan, mutta muuten nukkui kiltisti sykkyrällä koko päivän!
..ostellut sponaanisti postista. Menin rikkomaan keksimiäni sääntöjä ja kuvasin tämmösen epä-Sennan. Ostelin polkufillariin tollasen satulan sadesuojan, koska siellä tuntuu satavan joka ikinen päivä ja ainakin silloin kun olen ulkosalla. Nytpä on vielä ripaus kesää satulassa ja kans etukorissa, kun se on täynnä noita muovikukkasia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!