torstai 1. maaliskuuta 2012

Taas ihkui tatuointeja (mun uuteen tatskaan on enää viikko!!)

 

Sarjassamme awwww (ompas kökkölaatunen kuva..)






Jos leimassa on maili-poni, polly-pocket, disneyn logo, karkkii ja nintskan ohjain, ni eihän siitä huonoo saa. Tai no tietty sais, jos ei osais mitään, mut siisti!










































Tää on muuten ihan Salhalle, oli juttuu siitä heppahommasta!


Amanda Wachob on ehkä mun lemppari.. Haaveilen tiukasti jenkkilän reisusta.
Kuvat www.amandawachob.com





















Siinä oli suokkarit Amandalta!














Huhuh tästä tyypistä tuli mun uusi suosikki, kandee tsekkaa kaikki kuvat. TAJUTTOMAN SIISTEJÄ!

Mulla on siis tatuointiaika tasan viikon päästä klo 12 ja mua jännittääääää! Oon nähnyt jo viikon aiheeseen liittyviä unia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!