keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

HUOMENNAAPUAKÄÄKENKESTÄENKÄSALEENPYSTYYHTÄÄNNUKKUU!

huomenna on aika KÄÄK ja mua pelottaa!! Olen viimeisen kaksi viikkoa sekoillut jo unissani, eli siis nähnyt tatuointiaiheisia unia, joissa ei oo ollut mitään järkeä. Tänään, päivää ennen h-hetkeä, oon yrittänyt keskittyä siivoamiseen, mutta ympäriinsä lojuvia vaatteita makkarista siivoillessani kriiseilin vaan uskomattoman paljon sitä, ettei mulla ole mitään sopivia farkkuja, mitkä voin laittaa jalkaan, kun ei saa olla piukeaa! Pikkariongelma onneksi (siis luojan kiitos, miten ihmisellä voi olla niin idioottimaisia kriisejä! TSIISUS!) ratkesi, kun ostelin kolmet perusmustat pikkarin Lindexiltä ota kolme-maksa kaks. Kun siivoominen loppui, jouduin istumaan alas ja sitten Salha jo kyselikin, että kuinka kovasti jännittää ja samaten toinen kaveri ja siitä se sitten lähti. Kun autoilin salille, kiljuin muutaman kerran suoraa huutoa. Salin jälkeen menin parin ystävän kanssa pelailemaan Wanhaan Mestariin ja tilasin kaljan, vaikka olin autolla, olin just tullut jumpasta ja ei edes tehnyt mieli olutta. Hetken aikaa mua katottuaan Tomi ehdottelikin mulle jo, että menisin sinne Paradiselle kaljan kautta, niin hellittäisi vähän tää jännitys: siis miten niin mua muka jännittäis..!

Oon varma, että homma menee jota kuinkin näin:


Onkohan tää aina näin jännää, vai lakkaiskohan ihminen hössöttämästä vaikka seitsemännen tatskan ollessa kyseessä?


edit : HAHAH, onneks kyseessä ei kummiskaan oo eka kuva, koska rakas ystäväni Tomi linkkas mulle myös tän videon, jota en jostain syystä saa suoraan linkattua tähän, mutta löytyy siis täältä :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!