lauantai 17. maaliskuuta 2012

Päivän silppu

Tänään tuntui siltä, että pitäisi kirjoitella blogiin, mutta eihän mulla oo mitään tolkun asiaa ja jos olisikin, niin mun kuvat on läppärillä, joka on kotona, missä minä taas en ole.
Nottamutta pitemmittä puheitta, tässä päivän mietityksiä:

- Mahdankohan minä joskus kyllästyä klassiseen lounaskombooni Pirkka Caesar-salaatti ja Korpelan broilerikuutiot? Olen syönyt sitä miltei niin kauan kun olen ollut samassa duunissa aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Korpela on jo muuttanut kuutioidensa reseptiä huonompaan suuntaan, mutta silti ostan samaa. Eilen söin tätä samaa settiä myös aamupalaksi, se oli kyllä outo veto. Ei kukaan syö salaattia aamiaiseksi!


- Näin pari päivää sitten tv:ssä mainoksen koottavasta luurangosta, joka on jollain tapaa lehti. Huokailin idean hienoutta siihen asti, kunnes leukani romahti lattiaan, melkein läpikin, kun luin mainoksesta pientä pränttiä: 'Sisältää 64 numeroa' siis 64 numeroa joutuu ostamaan tätä epälehteä, jossa ei varmaan ole juuri mitään järkevää asiaa, mitä esim. Wikipedia ei kertoisi. Siitähän sitten riemu repesi, kun kaveri tokaisin, että taitaa tuo 2,95€ olla tarjoushinta, että ne normaalihintaisena SAATTAA maksaa enemmän. Kävin sitten katsomassa kaupassa, mitä maksaa.

Nyt iski kyllä epäusko, että olikohan se 64 osaa vai ei. Monta joka tapauksessa!
- Tänään on poikien bändin keikka ja matkataan Turkuun! Päätin olla kerrankin tosissaan päissään ja mua on nyt kaksi päivää jännittänyt, että mitä tulee tapahtumaan. Epäilen, että kuolen, oikeasti kuolen, krapulaan huomenna. Jos olisin muotibloggaaja, voisin esitellä asukokonaisuuteni, jossa tulen epäilemättä jäätymään hengiltä yössä ja joka sisältää kolmea erilaista raitaa ja yhtä muuta kuviota. Taidan kuitenkin olla laiska ja nysvätä vain sohvalla hetken. Sain kuulla muuten jo etukäteen, että mun pitää huutaa, jos haluan, että mun lempibiisi soi. Se lemppari on muuten Beers no tears.



- Tatuoiminen jatkuu vasta huhtikuun lopussa, en kestä sinne asti ehkä! Kaiken lisäksi tämä mokoma on alkanut kutisemaan ihan tolkuttomasti, eli jos mut kohtaa Turussa tuhannen humalassa hinkkaamassa ja läpsimässä toista reittä, niin siihen on syynsä (meinaan yhden tähden jallu ja kutiseva R2D).

Mjohoi, pitäisi kai ruveta pakertamaan ja mennä pakkailemaan kaiken maailman systeemeitä mukaan. Kyllä kai jokaisen nuoren naisen kotimaan kaupunkilomavarustukseen kuuluu paitsi liian paljon viinaa (mua tosissaan pelottaa, kun en osaa keskittyä muuhun), myös kerrostalon kokoinen matkapuhelin, normaalia käsilaukkua isompi beautybag, kolmea eriä kiinalaista yrttiä sekä akkuporakone. Kake kiittää ja kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!