tiistai 28. helmikuuta 2012

Lintujen traaginen kohtalo

Höpisin jokin aika sitten ihanasta lintuhamosesta. Tavoilleni uskollisena höpötin siitä jatkuvalla syötöllä kaikille läheisilleni kunnes hamonen matkasi laukussa kotiini. Se on niin hieno! Olen vakuuttunut että tämän malliset hameet ovat saaneet pysyvän paikan sydämessäni.



 
Haha, en saanu töissä parempaa kuvaa kun yhtäkkiä ihmisiä alko lappaa sisälle. Ei viittiny enää puhelimen kanssa heilua peilin edessä.

Mutta kuten kaikelle juuberhienolle, oli tällekin hameelle käytävä kalpaten. Minulle on tänään tulossa VIP-vieras, jonka vuoksi huidoin eilen menemään siivoten kämppää kuin Tuhkimo konsanaan (olikse Tuhkimo kun siivos?).

Mun kämpässä perusteellisempaan siivoukseen sisältyy Aina jääkaapin tyhjennys, koska olen laiska ja asun yksin. Se tarkoittaa että jääkaapissa on Aina jotain vanhaa. Siis kun mun teoria on, että ne alkaa haiseen hitaammin siellä jääkaapissa kuin roskakaapissa. Ja siis kun en tiedä millon sitä seuraavan kerran muistaa viedä roskat ulos :D
No eeeniveis, tyhjensin jääkaapin sisältöä paperipussiin (heitin myös vihdoin roskiin kaverin unohtaman kaljapullon vuodelta 2010), jonne nakkasin sitten pienen epäilyn jälkeen myös äitini pari viikkoa sitten tuomat mustikat.

Joo-o, ei kestänyt se paperipussi mustikoita. Hajosi se pussi ensin vähän eteisessä, sitten totaalisesti pilkkopimeässä roskakatoksessa. Mun kädet haisi koko loppupäivän silleen huonolla tavalla homehtuneelle juustolle. Ja ne mustikathan jäi sinne roskakatoksen lattialle. No, oon melko varma että tän aamun reissulla mun koira söi ne, että eihän siinä sikäli mitään ongelmaa.

Mutta vaalea hame vs. mustikat. Kyllä mä sitä käsin yritin pestä, mutta ei se siltikään lähteny :( Kotoa ei löytynyt kuin tavallista pesupulveria. Tarttee ottaa järeämmät aseet käyttöön. Vinkkejä otetaan vastaan. Se, että miksi mä olen siivonnut ja kannellu roskia hame päällä, on mulle itsellenikin täysi mysteeri.



No, VIP saapuu tänään ja mua jänskättää. Se ilmotti siis eilen että tulee tänään kylään. Heräsin aamullaki jo viideltä ilman herätyskelloo kun niin jännittää. On mulla ainakin siisti jääkaappi, jos ei muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!