maanantai 20. helmikuuta 2012

Kake esittäytyy!

Moi kaikille!


Mie oon Kake! Oon ikäisekseni aika vanha ja lapsellinen 25-vuotias. Tänään mulla on ollut tosi hyvä päivä, oon ollut vaan superinnoissani kaikesta ja nämä tällaiset päivät on jotain ihan parasta! Olen myös huutomerkkien ja hymiöiden liikakäyttäjä. Tykkään tosi monista jutuista ja sytyn kivoille jutuille naurettavan helposti, ja aattelinkin, että olisi hyvä, jos en enää enempää läheisiäni piinaisi kaikilla oikuillani ja hössötyksilläni, vaan mulla oiskin oma kanava tämän tyyppistä sekoilua varten. Siksi tämä sitten, sain lietsottua Salhankin mukaan. Jos vaikka saisi jostain uudesta höyrytessään edes välillä vetää happea ja lykätä vaikka luurin kouraan, että lue tuolta meitin blogista.

Oon toimiessani varsinainen agitaattori, jos sille päälle satun. Innostuin pari vuotta sitten jumppaamisesta ja jaksoin potrasti jumpata miltei joka ilta jotakin. Sain myös parhaimillaan neljää ihmistä liikutettua mukanani. Innostettuja ihmisiä oli toki enemmän, mutta kerrallaan maksimissaan neljä. Tälläkin hetkellä pyrin taas palautumaan ruotuun hyvin laiskotellun joulun ja monenmoisen sairastelun jäljiltä, kyllä tästä taas hyvä tulee!

Minä tässä moi!

Tässä olla mainio esimerkki siitä kun meikä innostuu! Kävin tollasen kukkiensidontakurssin ja sitten oli joka läpi täynnä kukkia.  Se oli alkusyksyä. Osa noista purkeista on yhä paikallaan..
Viime kesänä innostuin tatuoinneista, tai itse asiassa innostuminen tapahtui vähän aikaisemmin, mutta kesäkuun alussa sain aikaan ja parin tunnin jonossa odottelun ja jännityksestä tärisemisen jälkeen koristi Maija Poppanen vasenta lapaani. Kesän mittaan ranteeseen ilmestyi pikkasen tekstiä ja tästä hetkestä eteenpäin tasan kolmen viikon päästä reidestä löytyy hillitön spektaakkeli, josta en vielä itsekään tiedä ihan tarkasti, että mitä on tulossa. Voisin kuvitella, että linkkailen tänne kaikkia ihania leimoja internetin ihmemaasta siis noin neljä kertaa päivässä, ainakin tämän hetkisen innostumisen mahdista päätellen. Se fiilis, mikä tuli sen jälkeen, kun sain ton reisitatskan ajan varattua oli kyllä mitä mahtavin ja eittämättä koen sen vielä uusiksikin, koska näitä pitää saada lisäääää.. Meinattiin nimetä tää internetjulkaisu nimellä 'All the tattoos I've ever wanted'.

Kivakiittimoi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!