torstai 23. helmikuuta 2012

Prinsessa!

Jeee, nyt se syntyi, uusi pieni prinsessa Ruotsinmaalle! Kun herättyäni luin uutisen, että synnytys on alkanut, säntäsin kertomaan asiasta tosi uniselle vaimolle, joka murahteli jotain vastaukseksi. Innostuin siitä niin kovin, että tein meille molemmille aamupalaksi kunnon herkkutoastit jakun menin tästä kertomaan hälle, hän innostui huomattavasti enemmän kun prinsessauutisesta..Kumma mies!


Pakko tehdä tunnustus, oon melko kahelina kuninkaallisiin. Varsinkin Ruotsin kuningasperhe on tosi innostavaa seurattavaa. No okei, kyllä mä brittimonarkeista kertovat uutisetkin luen. Aikasemmin mua ei kiinnostanut kuninkaalliset yhtään, mutta sen jälkeen, kun päätettiin kaverin kanssa pitää Vickanin ja Danielin häiden katsojaiset, johon ostettiin myös meille hääkakkua (=kakkukaupasta palat jotain ihanaa) ja meidän ainakin piti pukeutua myös molempien hääpukuihin ja vahdata silmäkovana noita ihania häitä. Muistelen kyllä, että suunnitelmista poiketen meillä ei ollut ehkä edes mekkoja päällä, mutta kakut oli ja koko tv-lähetys katottiin! Syötiin ne kyllä etukäteen, koska kruununperillisten häissä kakku tarjottiin joskus puoliltaöin, mulla ei riittänyt pinna niin pitkään, kun tiesin, että mulla on jääkaapissa suussasulavaa mangosuklaamoussekakkua. Siinä sitten kyynelehdittiin kaverin kanssa kakut ahnaissa mahoissamme. Ai että sitä rakkauden päivää!


Joten toivotetaan nyt täältäkin suuresti onnea tuoreille vanhemmille! Stort Grattis till nya kungliga föräldrar! (Vähän rupesi taas itkettämään)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!