maanantai 20. helmikuuta 2012

''saanko tehdä tatskalääh-postauksen muutens?''

oli kysymys, jonka esitin tänä aamuna Salhalle, kun juteltiin tänne kirjoittamisesta ja siitä että pitäisi palata ruotuun viikonlopun risteilyn jäljiltä. Joten härifrån tvättas näitä tatskafiilistelyitä sitten!

Tein internet-testin, siinä suositeltiin minulle seuraavaa :

Ensi kerralla menen siis ja tilaan vaan taiteellisia ja naisellisia koukeroita, ihan pirusti koukeroita ja hemmetin näyttävän tribaalin ja pari japanialaista merkkiä ja ja ja.. Ehkä en. En varmaankaan kyllä tee niin, vaikka näin auktoriteetti mulle henk.koht. suositteli!


Ensinnäkin, jos tykkää siisteistä jutuista, kandee tykätä Facebookissa Needles Side Tattoosta, koska lääh (alla olevat kolme sieltä)


Ton mestan tyyli tatskata on kyllä jotenkin vaan niin mun makuun. Toisaalta kiinnostais kyllä nähdä, että miltä nää näyttäis vaikka viidenkin vuoden kuluttua. Sitä en kyllä ihan tajua, et miten nää nyt niin iskee, kun itte oon tämmönen väri-ilotulituksen puolestapuhuja ja haaveissani siis ihoa myöten yhtä värioksennusta ja nää on aika punamustia, mutta toisaalta mitä välii - ei mitään, koska WAU.

 Jos jätetään artsummat tatskat nyt sivuun, niin sitten oon kyllä aihenaisia. Ainakin siis tämä jostakin internetin ihmemaasta löytynyt liftaaja-aiheinen tatska on musta myös tosi siisti!


Seuraava nyt on jo melko klassikon asemassa mun tatskakuolailuissa, koska tää nyt vaan on tosi makee! Paitsi että idea on ihan mahtava (voisko käsityöihmisille sopivampaa settiä ees olla!) niin toteutus on tolkuttoman upea!



Mielikuvissamme taidetaan Salhan kanssa näyttää molemmat tältä tai ainakin puheet on sen mukaiset..



My little ponyt ei ehkä ylipäänsä ole mun supersuosikkeja kaiken ympärillä pyörivän hypetyksen vuoksi, mutta onhan tää nyt ihan siis ta-ju-ton! Ja olen murheesta musta, kun en voi työni vuoksi hommata tällaisia hihoja itselleni. Hei kamoon, ei voi käyttää tatskoja vain rikollisilla-korttia, jos pienikokoisen ja kivan naisihmisen (kuten vaikka mun) käsivarret on täynnä pastellia ja ponia!


ja jos joku väittää, että kaiken maailman nykypäivän hömpötyksiä, niin onhan tätä ennenkin osattu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!