maanantai 27. helmikuuta 2012

Nopeet syö hitaat

Mun sunnuntaipäivän suunnitelmana oli suunnata Indiedaysin blogikirppikselle Kluuviin. Kun en sitte omaa laiskuuttani päässykää paikalle kirppiksen avaamisaikaan klo 12, tuumin jo reissun peruuttamista mutta Kaken kommentti "hilirimpsis nyt, hössötit siit nii monast" sai sitte kuitenki mut tarpomaan juna-asemalle.

Mulla oli suuret odotukset. Mun oli siis tarkoitus suunnistaa suorinta tietä White Trash Diseasen Natan pöydälle, kertoa kuinka ihana hän on ja bongata sieltä ittelleni kaikkea mahdottoman ihanaa, mutta Kluuviin päästyäni mut kohtaskin tällanen näky. Tuolla perällä olevan lasiseinän takana siis kirppisalue:


Ja Natan pöydällä näkyvyys oli tämä:

Sehän on Jarno!

Mä olin paikalla noin tunnin paikan aukeamisen jälkeen ja suurimmalla osalla pöydistä lojui vain muutama tyhjä hengari (ette saa mua kirjottaan "henkari", se on vaan väärin). Tottakai mulla meni myös täysin pupu pöksyyn enkä edes yrittänyt lähemmäs. Tein uukkarin ja otin suunnan väljemmille vesille.

Saattoi jäädä pieni kuolavana meikältä sinne Kluuvin käytäville, toivottavasti kukaan ei liukastunu. Mukavan oloinen shoppailupaikka siitä on tullu. No siis, mukava mulle, ikävä lompakolle.

Koska mulla on oikeassa elämässäni maatalousalan koulutus, niin laitan vielä pientä mainosta Eat&Joy Kluuvin kauppahallista, joka oli paljon isompi kuin olin uskaltanut kuvitellakaan. Jos mulla ois massii, niin mä ostaisin kaiken ruokani tuolta. Söisin niiden juustotkin, vaikka en syö maitotuotteita.

Kivoja lemmusia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!