torstai 28. helmikuuta 2013

Taas läähätetään tatskoi!

Oon vähän intoo piukas just nyt sutuista. Eilen en ollut oikeen niin fiiliksis, ku facebookis huudeltiin tatuointilahjakortin voittaneen Kaken perään, koska olin just kärsimässä näistä typeristä päähänpistoista, mut nyt oon jo intoo piukassa! Vaikka mun vasen käsi on yhtä 4,5cm paksumpi kun oikee, niin silti tekee jo mieli hössöttää, joten hei, on aika tatskaläähin!
Oih, miten siisti tatska! Niin siisti idis ja koskaa ei voi ottaa samanmoista, kun se ois röyhkeetä idean pöllimistä, onhan se pienoinen tragedia.
Oon rupenut lämpee kämmenselkätatskoille ja vähän myös kaula-. Mut eih, ei viel voi, sit ois niin paljon puhuttavaa ihmisten kans noista, tänäänki jouduin pankis alottaa mun talouden katsauksen keskustelemalla sutuista ja ei siin mitään, kyl mä yleensä tykkään hösöttää, mut ku ei yhtään tiiä, mitä se vastapuoli on mieltä, ni sit se on vähän outoo.
Eläimet toimii aina, iloiset värieläimet, jes. Mul ois toi ihan surullisen tyhjä alahiha nyt tossa.. :D
Ja kylhän mä nyt yhä ja aina vaan tykkään Peter Aurischin tyylistä, se vaan toimii about joka kuvas, mikä tullu vastaan.

Oon myös aivan pähkinöinä Tuulin sunnuntaina alotettavasta selästä, siitä tulee niin siisti! Siit oli joku pikkiriikkinen sneakpeak instagramissa, voi siit tulee upee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!