torstai 14. helmikuuta 2013

Bumblebee, rakkaani

Oikeesti, tästä oli tulossa hyvää vauhtia paskin viikko ikinä, kun selvis että mua parhaaksi ystäväkseen tituleeraava ihminen olikin jotain ihan muuta kuin mulle hyvä ystävä. Kake sai korvat kuumottaen kuunnella mun paasausta asiasta ainakin kaks päivää, kunnes mä viimein pääsin Paradisen Jaakon penkkiin kärvistelemään. Voin kuulkaa kertoo, unohtu huolet ja murheet. Voi että tämmöttis voikin saada aikaan täyskäännöksen ihmisen mielialassa! Mä oon niin onnellinen, eikä mua estä koskaan enää mikään! Mua vituttaa aina kun jengi laittaa jotain elämänviisauksia faceen tms. etenkin jos ne on englanniksi, mutta tässä tulee: Life is too short to spend with people who suck the happiness out of you. Siinä. Toi olkoon mun elämänohje tästä lähin. Nyt paskoja pimeässä otettuja kännykkäkuvia.



Pulskis tässä terve! Siirtokuva jalassa ja Jaakko sano että onneks en pyytäny sitä pienentään jo piirrettyä kuvaa. Kalle kävi ohimennen sanomassa että "otan osaa, molemmille", koska onhan tota piperrettävää.


Daiga daiga duu! Näkeekö siitä, että se on Bumblebee?


Ihan pieni salakuva Jaakosta.

Näiden linjojen raapustamiseen meni kaks ja puoli tuntia, Jaakko veikkas et värittämiseen ei niinkään kauan. Väritys saadaan kahen viikon päästä! Jautss!!

2 kommenttia:

  1. Tommonen kaksnaamasuus on kyllä ehkä eniten perseestä! i feel ya!!

    ja kuva näyttää hyvältä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos! Uskomatonta on kyllä, harmi kun ei riitä pokka avautumaan täällä enempää asiasta, sillä juttua kyllä riittäis! :D

      Poista

Kerro joku juttu!