sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Terveiset Räkälästä!

Oon melkein palannu elävien kirjoihin. Sain semmosen säyseän virusflunssan, jonka vuoksi multa lähti ääni viime maanantaina, voimat tiistaina ja sitten kapsahtiki koko tyttö petiin. Neljä päivää kuumeessa, kolme päivää pelkästään sisätiloissa, vieläkään ei ääni kulje kunnolla ja räkää riittää. Tämmönen pikkunen perusnuha, voi perce mä sanon.

Koiran yksinhuoltajana mun oli pakko lähteä vanhemmille sairastaan, koska yliaktiivisen tyttökoiran kanssa ulkoilu pakkasessa kolme kertaa päivässä ei oikein sopinu yhteen tän flunssan kanssa. Tänään palattiin takas omalle kämpille, Senna ja mä. Se tos ottaa elbaa koska mummun vartioiminen on sen rankinta duunia. Nyt me vaan läskeillään täällä, sain just vaihdettua kilpikonnatankin suodattimeen uudet patruunat, joten eiks tää sunnuntai oo jo ihan taputeltu. Mulla on kans ihan sikatörkee lippis, sain sen mun isoveikalta.


Toivottavasti kukaan muu ei oo flunssas! Oikeesti kaikki on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!