perjantai 1. maaliskuuta 2013

Ja uutta putkeen

Nyt alkaa lähteen jo käsistä! Ens viikolle on varattu Bumblebeen väritys ja huhtikuun alussa meen vanhan luokkakaverin tikattavaksi. Ollaan oltu Lassin kanssa samalla luokalla 1-9 luokat, ja nyt kun oon herran neulailu-uraa seurannu vuoden verran niin ajattelin uskaltautua penkkiin kun ukko tänne etelän päähän Oulusta kerran eksyy. Late ilmotteli tulostaan eilen Facebookissa, ja mulle tuli niin kiire varata ittelleni ilta-aika, etten ehtiny ees miettiä että mikähän kuva pitäs laittaa ja mihin. No mutta onhan tässä pari viikkoa aikaa päättää...


Ensimmäinen vahva visio tuli lintukuvista, mutta koska jotku kolibrit ja muut pikkuhippiäiset ei oikein ole mua, niin mä haluisin ehkä talitintin. Siis TALITINTTI, kuinka suomalainen ja juntti lintu. Ja vielä sen tappajatinttijutun jälkeen ois erittäin raflaava aihe.


Seuraava huippuidea oli tollanen luolamaalaustyyppinen hässäkkä, mut noissa aina metsästetään niin olishan se kamalaa. Tai jos suunnittelis sellasen oman missä kaikki ne luolaihmiset rakastaa niitä eläimiä. Tai kuulostiko nyt vähän pervolta?


Edellisellä Paradise-keikalla mä väläyttelin jo, että valaskuva toisessa nilkassa ois hyvä. Siis valkoinen valas, koska junnuna mun lempielokuva oli Samson&Sally, -84 tehty tanskalainen animaatio. Leffassa seikkailee kaksi valaslasta, joista toinen on eksynyt parvestaan ja toisen äiti kuolee harpuunaan. Valaista toinen on valkoinen, ja lähtee ettiin Moby Dickiä, mulle tuntemattomasta syystä. Leffassa tapahtuu kaikenlaista lapsille sopivaa, kuten esim. yksi valas kuolee öljyvuotoon ja kaksi mursua menettää hampaansa kun ne syö radioaktiivista jätettä. Paras elokuva. Toi laittamani valaskuva on vähän raaka, että ehkä sitten kun aika on kypsä mun valastatuoinnille, niin siinä ei tule olemaan yhtään harpuunaa.


Sitä vihoviimeistä ideanpoikasta mä en nyt vielä sitten tänne laitakaan, vaikka Kakelle sen jo paljastinkin. Huh huh. Mulla on aikomuksena mennä huomenaamulla jumppaan ekaa kertaa yli kuukauteen, joten ollaan vietetty perjantai-iltaa Sennan kans kotosalla (sitäkään ei oo pariin viikkoon tapahtunu ;). Tehtiin sitä maankuulua avokadopastaa, siit tuli aika hyvää vaikka veikkaan etten tehny sitä ihan sillä parhaalla tavalla. Mutta toimii myös gluteenittomalla pastalla. Ainoo vaan että sitä on tuolla sellanen saavillinen, etten tiiä mitä kaikella sillä tekis.

3 kommenttia:

  1. Vitsit talitintti olis sikakova! !Mahtava idea taas! Ei olis yhtää sellasii rändöm lintu ku en muutakaa keksiny fiboi..

    Toi luolamaalausjuttu on varmaa sellane, et siit voi tulla röpelön näkönen, jos siit tulis vaa sellanen normaali setti. Mut toi sun visio siihen olis taas aivan ihana!:D

    Ennenku luin ton valashomman tekstin, ni mul tuli eka just mielee moby dick ja kelasin et onkohan sulla jotai hitonmoisii eeppisii kosto-katkeruus sepustuksii (mikä oli vähän nihkee alkureaktio), mut onneks et linjannu mitää sen suuntaista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi Moby Dick -kuva on aika tollanen "kuole paska, kuole" -henkinen, mut interneteistä ei oikeesti löytyny kuvaa aiheesta ilman harpuunoita! Oikeesti aiheen taustalla on tollanen herttanen lapsuusmuisto :D

      Näitä ku nyt kattoo niin semisti harmittaa että ehin jos sopii lassin kans siitä tulevasta kuvasta, mut onneks paljasta pintaa riittää vielä niin pystyy tappajalinnut ja valaatkin vielä johonki läntätä.

      Kiitos muuten Puppe, oli paras kommentti ikinä! Lähinnä varmaan koska kehuit mun ideoita. He he.

      Poista
  2. Hähähää! Mun tekis miäli kommentoida useemminki, mut sit en ikinä jaksakkaa. Tai no lähinnä hillitsevä tekijä on se, et en jaksa ikinä keskittyy sen vertaa et saisin näistä mun kököistä kirjotusvirhe-kilometrilauseista/huonosti selitetyistä jutuista mitenkään miellyttäviä lukea. Mut hui hai! Nukkumaan meno aika. Rypsi porsaan leike.

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!