sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Loma ja toinen loma

Tuli ihan vaan mieleeni, et MOI, lomat on lusittu ja sihen päälle viel pikkusaigonit, mut tääl ollaan yhä, peiton alla niin kuin on oltu jo viikko.
On ihan hanurista olla kipeenä. Oon tehnyt paljon juttuja hei, mistä on hyvä mahtailla internetin sosiaalisissa medioissa (NOT): oon kattonut kaikki olemassa olevat Rillit Huurussa-jaksot, ekan kauden Boardwalk Empiree, about kaikkia maailman tv-ohjelmia, pilannut tatuointini eli katsonut Tähtien sota episodi IV:n, mut sitä ei lasketa, koska olin kuumeessa ja varmaan vähän pöllyssä yskänlääkkeestä. Oon kattonut myös Marie Antoinette-elokuvan, joka meni aivan ohi ja yskinyt niin paljon, että mun aivan tissein alla oleva vatsalihas on jatkuvassa krampissa ja yskiminen esim. yöllä on ihan tuskaa, ku herää sihen, et se saakelin lihas jää taas jumiin.

Huomenna (onks huomenna taas arkipäivä?) pitäs mennä töihin ja mm. puhua ihmisille ja viettää suurin osa päivästä muussa kuin makuuasennossa. Ehän mä osaa enää. Haluaisin vaa pötköttää ja lukea omituisia tumblr-blogeja tai jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!