maanantai 25. maaliskuuta 2013

Meitsillä on uusi suttu ja se on maailman siistein tittidididi

Olin ihan hukassa eilen aamulla, koska olin perjantain ilotteluista vähän rasittuneena nukkunut melkeen 12 tuntia la-su välisenä yönä. Olin sunnuntaiaamuna ehtinyt myös sekoilla kellojen siirtämisestä ja mitä kello nyt oikeesti on, ennen kun Salha mulle kertoi, et se on vasta ens sunnuntaina sit sen sekoilun paikka. 

Mut siis pääsin mestoille, jännitti, kuten aina. Leena kertoi olleensa ihan fiiliksissä tän piirtämisen kanssa, kuinka siistiä! Mul oli taas muuten sama homma, kun sillon ajan varaamisen jälkeen, kun menin sinne, olin ihan varppi, et pakko vaihtaa idistä, tästä tulee mailmaan dorkin, mut kummasti ongelma katos kun näin ton dinon siirtokuvana, jumalavite! Munhan tekee mieli ruveta lapsenomaisesti karjuu kuin dinosaurus, kun nään ton!
Paiti et mun tatskast tuli ihan pirun ihana, oli se mestakin ihan ihana ja tekijäki jee!
Mun oli pakko räpsii kuvii, ku must oli niin hauskaa (tällee jälkikätee mietittynä tosi hauskaa ha ha), kun dinon hampaista vaa valu verta!
Täs onki sit paras otos, mitä ite sain räpsittyy kelmujen vaihon välissä ja mä oisin kauheesti halunnu blurraa noin mun jäljellä olevat varpaankynsigeelaukset veke, mut en ilenny. On ainaki mun omast mielest siistein suttura ehkä ikinä ja siin ei oo viel värii yhtään ja mä en tykkää mustavalkosista. Täst pääsee näkee samasen vähän laajemmalti Leenan räpsimänä.

Ai jumankauta, et mun vasen jalka on surullisen tyhjä! Kuukausi vielä ja sit jatketaan, hnghhhgn AIVAN LIIAN SIISTII, SAAKS LOPUT KIRJOTTAA CAPSI POHJASSA HÄ! ÄÄÄÄ!

ps. isojen alaraajatatuointien jälkeisille päiville lomapäivän ottaminen ei ois noitumista nimim. au kun ajattelenkin 8 ja puolen tunnin seisomista.

6 kommenttia:

  1. SAA KIRJOTTAA CAPSILLA MÄKI KIRJOTAN KU ON NIIN MAGEEEE!!! p.s dinosaurukset on parhaita

    VastaaPoista
  2. Nyt on pakko sanoa et tää on mun lempi tatska IKINÄ!!! En malta venaa et se on valmis wäääää!!! ÄÄÄÄÄ!!

    Ja vähänkö hieno toi odotustila(?)! Tollanen outo, cozy ja tyylikäs!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan vtun siisti jee! Joo toi koko mesta on tommonen veikee, kaikkee överimakeeta!

      Poista
    2. Kiitti myös tänne! Mä aina unohan kiittää!

      Poista

Kerro joku juttu!