maanantai 11. maaliskuuta 2013

Viikko 10/2013 kuvina

Tää eka kuva ei itseasiassa oo ees viikolta 10 vaan 9, mutta pakkohan tää läskin kuva on jakaa. Senna kyllästyi dieettiinsä ja alko ite ruoanhankintaan. Se löysi jostain ittelleen luun, ja pari kilsaa käveltiin niin että minä kävelin ja koira kipitti välillä ohi minkä syömiseltään ehti. Aika pian oli pakko huijata se luu siltä pois. Ja heittää jonku rivitalon pihaan. Hups...

Kattokaa mikä plösö...
Mulla meni alkuviikko Avoimen yliopiston kurssia jännittäessä. Nopsan Facebook-gallupin perusteella ois pitäny hankkia heppa-, Angy Birds- ja Robin-vihkot ja -kynät (Isaac Elliot on niin tuore ettei sille oo ehitty tuottaa tarpeeks oheiskrääsää). Sit kuitenkin päädyin olemaan niin aikuinen että ostin mustaa. Koska sitten kuitenkin alko lapsettaa, ostin vielä kylkeen söpön bambivihkon ja kotona länttäsin muistikirjan kanteen Rauno Repomies -tarran. Että se siitä. Ainiin, kyseessä on siis Johdatus Oikeustieteeseen -kurssi.


Ja sitten kun mun luento tiistailta peruttiin ja ensimmäinen luento olikin vasta torstaina, kasaantu kaikki paineet loppuviikolle. Olin ihan kippuralla, kipeä ja kiukkunen stressistä koko to-pe (myös koko työpaikan järjestämän naistenpäivälounaan), kunnes pääsin sinne mitä olin jo pari viikkoa oottanu. Paradise Tattoo & Piercing. Neljän tunnin jälkeen Bumblebeelle on saatu nyt harmaat kohdat ja varjota paikoilleen, keltainen väri puuttuu vielä ja se tulee varmastikin huhtikuussa.



Tikkaamisen jälkeen mulla oli virta niin pois (kirjaimellisesti, puhelimen akkukin oli tyhjä), että meinas jäädä Tarun tuparit Kalliossa väliin, mutta kinkkasin kelmuineni sinne kuitenki siis ihan vaan muita ilahduttamaan. Stressin, luentojen, tatskojen ja tupareiden seurauksena loppuviikonlopun vietinkin suurin piirtein vain ja ainoastaan näissä tunnelmissa:

Käytin hyvin vähän housuja.

Ihan liikaa Netflixiä.

Kerran uskaltauduin ulos.


11 kommenttia:

  1. Aaaaah toi on niiiin siisti! Vast tost vikasta kuvasta sai hyvän kuvan, et kuin iso se on jauts!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää vähän reenata tota reiden kuvaamista vielä!

      Poista
  2. Mä oon käyny Stadin avoimessa joskus ton samaisen kurssin, käkäkä. En kyllä muista siitä mitään. Paitsi et opettaja tais olla vitun tylsä. Miks sä opiskelet ton avoimessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin tyhmä ja laiska etten jaksa pyrkii yliopistoon, aattelin käydä oikiksesta työoikeuden kurssin töitä varten. Meiltä on nyt siirretty jo kolme luentoo (kaks tältä viikolta) maikan sairastelun takii, nii saa nyt nähä miten täs käy.

      Poista
  3. Ja ps. mun mielestä Senna ei oo pläski, vaan paljon kivemman näkönen kuin sellaiset luikero-dalmatiankoirat!! Toisaalta mun mielestä labbis on maailman kaunein koirarotu, niin siks silmä ehkä mieltyny skrodempaan... Niin ja meiän jack russeli painaa kymmene kiloo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, Senna kiittää! Se on kyl väistämättä aika paksus kunnossa koska talvi ja kylmä, mut on se muutenki vähän vankempaa tekoa kuin ne siroimmat luikerot. Teijän russelilla vähän paksummat luut vaan?

      Poista
    2. Se meiän russeli on sitä jämäkämpää sukuhaaraa, ja sit sillä on mittasuhteet vähä päin helvettiä. Todella buldoggimainen. Tosi lyhyet jalat, ja etujalkojen väliin mahtuu melkein kaksi kämmentä. Ja kaulanympärys on sama kuin selän pituus!(!???) :DD Se on sellanen neliö.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitti :D Siit tuli kyl törkeen paljo a) isompi ja b) mageempi ku olin alunperin kuvitellu :D

      Poista
  5. ai vittu, bumblebee<3
    kylläkylläkyllä, haluni saada optimus prime ihooni vaan kasvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylläkylläkyllä, siitä vaan menemään! Saakelisti yksityiskohtia, mut on sen arvonen! En oo koskaan aiemmin ollu näin innokas esittelemään reisiäni koko kaupungille.

      Poista

Kerro joku juttu!