tiistai 19. maaliskuuta 2013

Jejeje aurinko paistaa ja mä haluun jätskii!

Viime aikojen ihanuudet jeje!
Toi oikeen puolimmaisin omnomnom, on pakko mennä kiertää kauppoi, et saan syyä tänään yhden tuol auringonpaisteessa, joka on ihanaa! (tähän postaukseen tulee sit ehkä 1000 huutomerkkiä!)
Päivän toinen JEE-fiilistely on tää, koko päivän oon naputtanut F5:sta ja päivitelly, et paljonko jengii voi olla innoissaan meikän lisäks. Salhan kans höpöteltiin tossa jo, kuinka tosta tulee hyvälle tuulelle ja kuluu päivä kivast! Itte kirjottelin tuon alle jo aamusta kasin maissa ja silloin oli 5000- tai 8000 allekirjottajaa. Tällä hetkellä sit 66329. Kirjota hei säkin alle ja ota osaa iloon! KAS TÄSSÄ: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/192

Sit kans päätin hummaa! Oon valitellut jo pari viikkoo, kuinka mun arskat on hukassa, mut en oo sit vielä jaksanut alkaa ettimään niitä, kun on vähän paljon tota roinaa ja roipetta ja etsimispaikkoja kans! JOTEN mä sit ostelin uudet JEE! Tilailin ebaysta, kun muualta en löytänyt sopivaa kuosia näistä Never Hideista. JEIJ.

Oon jo yliajalla töissä APUA, äkkii jäätölökauppaan!

ps. APUA sunnuntaina taas sutataan!

1 kommentti:

Kerro joku juttu!