keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Päädyin tilitanttiin

Mun entisaikojen hyvä ystävä Ravi-Lassi tuli käymään Helsingissä ja teki tuosta noin vaan mun olkapäähän talitintin, köyhän miehen kolibrin. Siitä tuli ihan järkyttävän hieno! Oltiin sovittu kuvan aiheesta vaan nopsasti fakebookissa (heh, heh), ja se teki näin hienon! Kuvaahan mä en omasta olkapäästäni meinannu saada en sitte ihan millään. Ja kuin tylsää kun ei voi ees ite ihastella uutta kuvaa. Miks kukaan haluaa isoja selkätatuointeja, en tajua...

Niin mä yritin ottaa kuvaa kameralla ihan siihen asti kun akku sano piupiu ja koossa oli kymmenkunta kuvaa puolikkaasta linnusta. Siis tällasia:


Kännykällä ei onnistunu sen paremmin...


Nii, että se siitä. Mut pääsinpähän hehkuttamaan uutta leimaa! Ihana on!

3 kommenttia:

  1. :D Nyt on kyllä kantturoilla sen verran rouheeta leimaa toisensa perään et tulee jo dorka olo tulla taas hypettää!! Mut siis UPEA ON!! Wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana ku joku hypettää meijän kans! :DD Meillä on joku ruuhkakevät näitten kuvien kans, mulla on vielä yks aika varattu ja Kakella taitaa olla aika varattu joka toiselle viikolle ens syksyyn asti tai jotai ;)

      Poista

Kerro joku juttu!