torstai 18. huhtikuuta 2013

Jotain juttuja, mitä näin internetissä

Löytyi niin hieno suttu, et oli pakko rustaa ihan postaus. Just hyvä neuletatskameininki! kuva Fyeahista

Tää oli must kans jotenkin aivan ihana! Kuva Cherriedragonista
Mutta tää olikin sama jantteri, joka oli tehnyt tän ihanan, minkä oon kai ennenkin linkkaillut:

En yhtään enää ihmettele, miten nää on niin siistejä, kun selaa ton jäbän fb-galleriaa, niin onhan siellä törkeen hienoja kuvia!

Mä tossa yks ilta havahduin suihkussa ajattelemaan, et nyt ku mulla on melkein valmiina (eli ei) pohjekuva ja puolhiha, eikä niiden jälkeen mitään proggiksia vireillä, niin iski ihan paniikki, että mitä seuraavaks. Mä en tiedä. Siks pitää selata kaikkia internettejä paniikissa ja todeta sitten vaan, että tosi hienoja kuvia, mut ei tällaisia voi ottaa, kun nää on jo jollain jossain. Myöhemmin sitten keksii jostain jotain, mikä ei yhtään liity niihin kuviin, mutta silti on pakko mennä suttaa lisää. Oon todennut, et tää vaan tuntuu olevan se kaava, miten nää hommat mulla menee. Täytyy ehkä sunnuntaina Leenalle jakaa tätä tuskaa, ku ei tiiä, mitä seuraavaks ottais ja heittää joku idea ilmoille ja kattoo tulisko siitä mitään. Mun toinen jalka on ihan surullisen tyhjä, kalpea ja ankea.

Tätä nyt ei todellakaan saa kertoo äidille, mut oon alkanut lämpee ohimotatskoille! En oo nyt yhtään supasiistii löytänyt, mut siis ajatuksen tasolla kiehtois. Vähän. Katotaan, kun löydän, ni tuuttaan eetterin täydeltä vähän lisää kuvia.

edit: nyt löyty ohimokuva! 
Kuvast ei kyl oikeen saa selvää, mikä suttura tuolla päässä on, tai et onks se hieno, mut kyl mä ihan mielellään tota nakumiestä kahtelen, vaikkei siit päästä saakaa selvää :)

Puput nyt on maailman siisteimpiä otuksia tiätty ja onhan tää järjettömän siisti chesti. Tää kuva kans cherriedragonista. Kyllähän nyt väh. yksi jackalope pitäs olla.

edit: ainii, eilen punnersin tokan viikon ekan päivän ja hyi perse, niit oli yhteensä 78! tuntu ihan hirveeltä!

4 kommenttia:

  1. Iha himmeen siistein noi kaks ekaa tatskaa joo! Mun mielestä taas toi sydän-ihmis tatska on SIKA ÄLLÖ. :DD Ja vähä räääd idis ohimotatska... Sattuukoha ne muuten jotenki enemmän?

    VastaaPoista
  2. Ihmissydänhän oli tosi siisti! Mut mä jotenkin fiilaan noit ihmisen sisäkaluja normaalia enempi visuaalisella tasolla :D ohimohommat varmaa sattuu niin saatanasti! Kuvittelisin ainaki!

    VastaaPoista
  3. Lasketaanko toi kohta päästä ohimoksi?? Eikö ohimot oo tos korvan etupuolella...? No ihan sama, ton jäbän tatska on kyl tosi hieno. Sen kais oiski hienoo mennä töihin kun kuitenkin joutuu oleen kalju sillon ottamishetkellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl se tatskahommana must menee ohimoks ja kyl jos mä ampuisin itteeni ohimoon, ni se ois sit toho korvan päälle. :D Mut siis joo, toi nyt on lähes takaraivolla kyl ton nakujantterin kuva. Mut siin oliki pääosas se naku. Pitäs varmaan ottaa se juu loma-aikana ja kiva sitä ois sit rasvailla, kun tukka kasvais vaan ja rasvaa pitäs syytää tukkaan.

      Poista

Kerro joku juttu!