torstai 12. syyskuuta 2013

Korukurssi

Mun kaveri raahas mut mukanaan korukurssille. Oikeesti mut oli tosi hankala suostutella, sanoin heti että tottakai lähen, mut kyllä sillon viiden aikaan kun olin rynniny kurssille hirveellä kiirellä syömättä juomatta koska piti ehtii ulkoiluttaa koira, niin ei mua kauheesti kiinnostanu tuo pikkunen pipertäminen. Varsinkaan kun alkuun kuului tosi hätäinen helmien valikoiminen, mikä oli mun keskittymiskyvyllä ja matikkapäällä ihan ylivoimaisen vaikeeta. Tykkään kuitenki yleensä maalailla vähän isommalla pensselillä.

Kurssin loppupuolella olin kuitenki jo vähän eri mieltä, siis ton avainnauhan tekeminen oli noin kymmenen kertaa vaikeempaa tai monimutkasempaa kuin olin kuvitellu. Eli kurssi tuli ihan tarpeeseen, emmä tollasta ois ite osannu tehä.

Samana iltana kello kasi olin vielä sen verran skeptinen, etten ostellu enempää helmiä tahi työkaluja paikan päältä, mut nyt oon alkanu miettii että pitäsköhän noit yrittää tehä useampi, vaikka lahjaksi.


 

1 kommentti:

  1. Hei mä unohin tsekkaa tän sillo! Siisti! Mulla meinas mennä hermot kans ku olin hopeasavikurssilla.. Eniten ärsytti se, kuinka kallista lystiä tuo oli.

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!