torstai 19. syyskuuta 2013

Elämänkumppanin pelastusliivit

Oon ollu viimiset kaks vuotta sidottuna mun Galaxy S Plussaan, mutta koska se joutui salakavalan vauvankuolahyökkäyksen uhriksi ja kuoli, sain parempaakin paremman syyn hankkia uuden luurin. Nykyään mun käden jatkeena on uusi Samsung Galaxy S4, life companion. Noi mainokset elämänkumppanuudesta ei oo ees tuulesta temmattuja, ohan tos kaikki mitä ihminen vaatii. Ei se kyllä edelleenkää vie koiraa ulos tai auta kotihommissa, mut ei kaikki miehetkää tee nii.

Mä voisin laittaa tähän kaikki äsnelosen speksit ja hehkuttaa homona kaikkia sen älykkäitä toimintoja, mut emmä aio. Parasta täs luurissa, verrattuna mihinkää mun aikasempaan luuriin, on se että tähän saa ostettua erilaisia kovereita ja keissejä :D Ja koska olen tyttö ja osaan tilaa asioita internetsistä, hulluus iski ja tossa noita nyt on. Harmittaa vähän että noi tuli vasta nyt, koska ollaan elämänkumppanin kanssa eletty jo sen kuherruskuukauden yli, siis sen ajan kun uutta puhelinta pitää kuin kukkaa kämmenellä ja varoo jokaista liikettä ettei siihen varmasti tuu naarmuakaan.
Mutta tässä nämä nyt on! Lukekaa loppuun asti, viiminen on paras.


Tälle povaan eniten käyttöaikaa. Siis pelkkä takakuori, mut tommonen mintunvihree, vai oisko vähän turkoosi (mintunvihreenä tän ostin...) Tämmönen mulla oli plussassaki, paitsi mustana.


Tällasta oon kuolannu jo ikuisuuden! Siis sisällä on paikka paitsi luurille, myös esim. pankkikortille! Sopii just tällaselle poikatytölle, joka haluis kantaa kaikki kamat farkkujen takataskus tai max. toisessa kädessä varsinki ruokakauppaan mennessä. Kukkaro+luuri=liikaa.


Sama teksti ku edelliseen, kannessa pari korttipaikkaa. Eiks oo vähän My little pony??


Tää on S View Cover, ihan nerokas. Harmi ku ostin tän mustana (oranssi oli jo ostoskorissa mut peruin sen), mut kai pitää olla yks tollanen katu-uskottavampi koveri?


Tästä oli ihan mahotonta ottaa kuvaa! Mä en tiiä mitä mä oikeesti odotin sanoista "Waterproof Skin", mutta voin kertoo että en oottanu puhelinkortsua!! Siis toi on PUSSI, jossa on aukko, johon on vielä liimattava tarra niin että siitä saa täysin vesitiiviin (itseasiassa vois toimia kätköilyreissuilla...). Se pitää venyttää niin että pingottuu suojaamaan koko laitetta. Oikeesti ootin vaan sellasta näytölle tarkotettuu suojakalvoa, en tiiä mitä ajattelin. Kokeilkaapa laittaa kännykkä kondomin sisään! Onhan se vähän niinku söis karkkia papereineen.

1 kommentti:

  1. hihahhahahahahh puhelinkortsu! pitäsköhän meidänkin valikoimissa olla :D me myydään jo nyt noita normikuoria varmuusvälineinä, mut toista se sananparsi sais ihan uutta pontta! hyvät ostokset! mailiponi-kansi kaipaa mailiponitarroja!

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!