maanantai 16. syyskuuta 2013

Kampaajalle!

Mä kävin kaks viikkoo sitte kampaajalla laittaa tukan veljen häitä varten, sillon laitettiin sama väri ku ennenki ja vaan siistittiin latvoi vähän, ju nou, ei mitään riskejä. Yllättäen sain aika pian juhlien jälkeen hirveen hingun laittaa koko tukka uusiks.

Mä vähän suutahdin mun vakikampaajalle, koska värjäämiseen pitäs varaa aikaa 2h mut se ei tee hommii klo 17 jälkeen, oisin päässy sinne ehkä joskus lokakuun lopulla. Siit tuohtuneena tein sen mitä kaikki kunnon somelaiset tekee, siis twiittasin. Ei menny ehkä ku vartti niin oli aika varattu.


Näin sovitaan kampaaja-ajoista modernisti.

Lähtötilanne, töissä ennen kampaajalle lähtöä.
 
Silmiähäikäiseviä kännykkäotoksia himassa illalla.



Muutos ei oo läheskään niin järkyttävä ku oisin halunnu, mut silti aika kiva! Hiuksiin on laitettu muutama mansikan värinen raita, mutta ne ei näy kuin ehkä päivänvalossa vähän. Pakko hankkia pinkki Color Bug!

Edit: Paikka oli muuten Top Seven Töölössä, voin todellakin suositella! Siellä saa paijaa koiraa ja Iida on mahtava :) 

3 kommenttia:

  1. Mut hei mielummin sillee liian kesysti ku jotai sellasta et sun tekis mieli kaivaa silmät irti päästä lopputuloksen kaa, ja mun mielest toi on tosi hieno!:) Mansikkaraidat ei kyl tosta kuvasta oikee erotu.

    Ja toi kampaaja joka tän duunas vaikuttaa tosi symppikseltä jotenki!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee kiittikiittikiitti! Mansikkaraidoista tuli mun harmiks tosi hailakat, mut minkäs teet, ei tarvinu niist kauheesti maksaakaa.

      Iida saattaa siis olla joilleki tuttu jostain tietystä telkkariohjelmista ja oon seurannu sitä Twitterissä jo aika kauan. Siks siis tiesin kysyy siltä kampaaja-aikaa. Pitääki lisätä paikan nimi tähän postaukseen, koska suosittelen!

      Poista
  2. Hei dyyd, sun naamat menee ihan vääritepäite! Sä tollee piilomuikeesti hymyät ennen-kuvassa ja jälkeen kuvat on melkein aivan vakavia!

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!