lauantai 1. marraskuuta 2014

Kas hei

Pieni luova tauko. Katotaan kauan seuraava sit kestää.

Vuoden alusta asti touhutut häät on humpattu: niin omat, kun ystäväpariskunnankin.
Koska oon niin ylpee meidän järkkäämistä bileistä, ystävien avusta, ihanista ihmisistä ja vaimosta tietty kans, läiskin vielä pari kuvaa tänne. Kaikki muut käyttämäni sosiaalisen median formaatit olenkin jo syytänyt kuvista täyteen.

 Meiän takana oli tollanen hieno ilmapallokaari, joka tehtiin edellisenä iltana: hirveellä vaivalla täytettiin ilmapalloja ja solmittiin niitä kiinni sormet verillä ja yön aikana se oli löllähtänyt alas. Onneks Puppe ja isi fiksas sen jollain jesarilla takas yläilmoihin.



 Kun mä olin mun kampaajalla noin kakskytkuus tuntia, niin Sanni sai hoidella oman tukkansa kampaajan härveleillä ja hitto, et on pitkä!










Tää oli jostain syystä jengin suokkari facebookissa ja Kaisakin oli tyytsä, kun se pääs osaks meiän hääkuvaa.



 Itte tehty kimppu: risut on keräilty prismasta, häämestan pihasta ja varastettu yhden koulun pihasta. Koko häämestan kukat makso noin 30e.


Ihanat Jouni ja Kaisa ja Outi, joka ei sit synnyttänytkään meidän häissä.
 Meil oli häädisco.


Oon vieläkin ihmeissäni, miten Kaisa pystyi tekee noin upeen kampauksen ite!


 Täs viel pari räpsyy edelliseltä päivältä, kun laiteltiin mestoi valmiiks, ilmapallokaarikin viel tanassa!
Tästä kuvasta tuli kommenttii, et näyttää enempi lastenkutsuilta.

Hauskaa katella näitä kuvia tälleen parin kuukauden päästä, ainakin mulla oli ihanat hipat ja niin muutkin väitti. Tän näköset kemut saa, kun puuhaa itte kaikkee reilut puoli vuotta ja haalii roinaa nurkista ja pihistelee ja on kekseliäs ehkä. Budjetista vielä, jos joku häähörhö sattuu lukee: oli neljä tonnii ja pysyttiin siinä aika hyvin.

Kiitti vielä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!