maanantai 27. tammikuuta 2014

No ne kengät *kirkumista*

APUA

Mä en osaa päättää!

Lupaan kuunnella mielipiteitä, mutta tarvittaessa en välitä niistä yhtään.

Yhtään hyi hitto miten karseet-kommenttei ei tartte :D

Tuomio muista sanallisessa muodossa seuraa alla: 
(en jaksa kuvaa enää muita tähän hätään, kello on 22:52, mulla on huomenna aamuvuoro, aamupalaa ei oo tehty valmiiksi, enkä oo ehtinyt vielä edes suihkuun, kuvailuhommissa tuli hiki ja Satuhäätkin on kesken)

Avaruusunicornit - hullun korkeat korot, oon tyyliin vaimoa pidempi, ainakin melkein. Mä kuolisin omissa häissäni siis ennen kun Jarno ois saapunut paikalle, joten nounou, ne lähtee kyllä takas.

Mummolan ruusut - Ihanat, mut liian suuret. Arvon vielä, josko jaksaisi palauttaa ja pyytää pienempinä, kun olen saanut tänne kotiini näitä ihmettelemään jonkun kanssahenkilön, joka ei ole vaimo.

Homokuninkaan kengät eli Fairies in the Jar - pidin myös näistä, mutta jotenkin ne oli liian HILLITYT. Mulla on aivoissa joku kohta, mikä normaaliaivoissa on ja joka kieltää yhdistämästä liikaa kuoseja. Vielä bubbling under! Kanssahenkilöä kaivataan, kommenttilootassa saa ilmoittautua. Ai niin, korot tuntui liian korkeilta, sekin oli.

Päivämääräks taisi valikoitua muuten 30.8.2014 IIK. Siihen asti aikaa opetella kävelemään uusilla kengillä.

5 kommenttia:

  1. Mun ääni menee noille sinisille!

    VastaaPoista
  2. Munkin ääni menee sinisille! Punasetki kyl kivat. Nää molemmat oli mun suosikit alunperin. Molemmat värit taitaa vielä sopia sun mekkoonkin.:)

    VastaaPoista
  3. Haha te ootte sinisten kannalla ja mä olin just päätyy punaisiin :D mun täytyy ehkä kuhtuu vaan mama kylään kertoo totuuksia, koska äiti tietää kaiken!

    VastaaPoista
  4. Mummiälest noi mansikat on liian isot, ne sotkeutuu yms. jne. Mutta niis ei kyl oo muuta vikaa, nii annetaan ratkaseva ääni mamalle!

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!