torstai 16. tammikuuta 2014

Mua mökötyttää

Olin just salilla treenaa rintaa ja käsiä, mut en jaksa nyt vielä mennä suihkuun, joten mä tulin näillä mun tärisevillä spagettikäsillä kirjottelee, enkä mä tiedä, miten tässä näin kävi. Aattelin nyt kuvapläjäyttää, mitä kaikkee täs on tehty elämässä näinä aikoina.
On syöty litsejä, jotka muuten tuntuu ihan silmämunilta suussa tai siis miltä kuvittelen, että silmämuna nyt voisi suussa tuntua. Maku kummiskin ihan jeppiskamaa.
Teen nykyään aina iltaisin sudokuja vasurilla ja musta on tullut paljon parempi niissä! Uskon, et tää on vaan joku juttu, että kun raapustelee vasurilla, niin oikea aivopuolisko aktivoituu eri tavalla? Jotenkin tosi hienosti mä tän itelleni selitin. Neljännen sudokun jälkeen nukuttaa yleensä jo keposeen, et silleen tää on tosi toimiva homma. Ostin kans Ciatén foil-setin, mikä näkyy tossa peukussa. Muuten ihan hauskaa ja joo, mut kahden päivän päästä noiden folioiden tilalla on sellanen liimainen löllö, mihin jää kaikki nöyhtä ja paska ja pölly kii. En tiedä, mitä mä mokasin vai onks tuo tuote vaan pölö.
Tein Japille tällaiset erittäin harmoniset ja miehekkäät villasukat. Oot salettiin kade!
Sit mä totesin töissä, et näytän vähän mangalta. Pitää vaihtaa ripsari pois Miss Mangasta, selkee merkki siitä!
Mut mä tein maailman siisteimmät vauvan tossut virkkaamalla! Harmi, etten tunne enempää vastasyntyneitä, koska noit vois helposti tehdä lisääkin. Jos sulla on vauva ja tahot hälle moiset, ni kommaa! Muutenkin jooko kommaa jotain johonkin.
Duunasin myös veljelle lapaset, se sanoi, että ne oli oikeen hyvät. Tää kuvankaunis malli on kyllä vaimo.

Oon nyt neljättä päivää safkannut ranen ohjein ja mulla on vähän problematiikkaa näiden annoskokojen kanssa. Mulla meni tänä aamuna 20minuuttia ton vasemman yläkulman 'leipäsen' syömiseen. 
Salha heitti mulle joskus ehkä kesällä jääkaappihaasteen, mut mua ujostutti ja varsinkin laiskotutti sen kanssa. Kuvasin kuitenkin meidän jääkaappia käytyäni kaupassa ranen ohjein ja tässä olis meidän jääkaappi siinä hetkessä, siis sunnuntaina, kun uus elo alkoi maanantaina, joten jääkaapista löytyy mm. itte tehtyy pitsaa ja ylähyllyllä on uunilohta. Normaalisti tuolla säilytetään lähinnä ketsuppia ja tyhjää sinappipurkkia ja kananmunia ja Riston porkkanoita, ei juuri muuta.
Sit valokuvailin itteeni joku aamu, tää ois tämmönen varsinainen naked truth-homma, mikä pyöri joskus, mitä ehkä 2v sitten kaikis blogeissa.. Ja kun vertaan tätä tohon mangakuvaan, niin ois kai se parempi vähän sutata naamaan jotain väriä ehkä.. Parempi manga kun tää.

3 kommenttia:

  1. Toi pinkki tukka on niin siisti mä kuolen >.<
    Mut tosta jääkaapista oon semisti suuttunu, oisit nyt laittanu ees yhtä nolon kuvan ku mulla :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah oot ehkä ainoo, jonka mielest pinkki tukka on pramee! Ja jääkaappi, oli se ainaki ihan pesemättä viel tos kuvas. Vaimo sulatti pakastimen, mut ei se jääkaappii sit samal pyyhkässy, enkä mäkään. Vois kai joskus.

      Poista

Kerro joku juttu!