lauantai 18. tammikuuta 2014

Hääpukusovitus

Tänään oli hääpukupäivä. Ajateltiin, että ollaan tosi ajoissa tän homman kanssa, kun Tuulilla on hääpäivä heinäkuun lopulla ja mulla sitten joskus, mutta Tuulilla oli aika viime hetket tilailla, kun noiden pukujen toimitusaikahan on 4kk.

edit: sori nää kuvat on hirveetä sössöä, mä en tiedä, mitä tässä tapahtui, mut oon leiponut näitä kuvia eestaas kaks tuntia ja en jaksa enää.

No mutta, tässä meillä olis kuvia. Aloin tossa miettiä, että pitäisköhän mun alkaa pitää paperipussia päässä koko aika, kun näytän näissä kaikissa kuvissa ihan urpolta.

Mulla iski joku paniikki, kun ei löytynyt kun pelkkiä olkaimettomia kolttuja sieltä kipsasta, joten ensimmäinen mekko, mitä sovitin, oli tämä. Keskityin 100% siihen, että henkselit on, joten kolttu menee sovitukseen ja ignorasin täysin, että toi helma on ihan hirveä.

 Sit löytyi jo sellasta meikäläisempää helmaa ja olalla oli hauska naru, mutta edestä toi olikin vähän rankka, tommonen jotenkin läpinäkyvä. Diskattiin tääkin. Voi naamat btw.

Ne vammaset ilmeet, KAMOON TOI EKA KUVA. Mekko oli mun mielestä tosi kaunis, mutta toi yläosan pitsi tuntui samalta, kun päällä olisi ollut jotain tärkättyä hyönteisverkkoa. Se nirhasi tonne takakainaloläskeihin hirveet punaset läiskät ton hetkisen aikana, mitä mulla oli tuo mekko päälllä. Diskaus myös, eihän tollasta voi päivää pitää päällä. Toisekseen tollanen satiinihelma ei oikeen ois mun juttu kummiskaan..
Tässä vaiheessa kävi jotain erikoista, koska nää molemmat kuvat on vielä entistäkin epätarkempia, sori siitä. Sanni joutui ehkä kuvaamaan mua ja Tuulia yhtä aikaa ja tää oli hetkeä ennen, kun kuvat muuttui videoiksi. Tää mekko oli liika suuri, siksi selässä neuloja ja erikoisen näköstä jälkeä. Tämä oli siis olkaimeton mekko, jossa oli irtona tollanen vähän niinkuin bolero, joka oli selästä kiinnitettävä. Tää oli tähän mennessä paras, enkä ollut edes itte löytänyt tätä, vaan mun edellisten pukujen valitusten perusteella pukijanaiseni haki tän mulle. Simppeli helma, pitsiä ylhäällä, ei olkaimeton. 
Screenshottasin vahinkovideosta sinänsä ihan kauniista puvusta ja ehdottomasti sen parhaasta puolesta, koska toi mekko oli ihan liian tissevä, selkä taas oikein kaunis. Sen lisäksi mun jalat ei löytänyt toisiaan tuolla kaiken helman sisällä. Jos haluaisin törsyvää helmaa, niin tän tyylinen olisi ehkä eniten mua, mutta tätä oli ihan liikaa.. Näissä kuvissa tää näyttää viel kivemmalta, mut tää ois semmonen miesväen ja imeväisikäisten harhautuskolttu, kun oli tissit niin tiskissä.
Tää oli tosi kaunis, mutta kääpiölle helma oli hassun mittainen ja mun makuun liikaa tylliä. Yläosa kyllä toimi oikein nätisti. Mä en enää jaksa edes kommentoida noita mun naamoja ja tää vasemmanpuolimmainen siis on jo parhaimmasta päästä näiden keskellä.

Tän jälkeen tokaisin, että oisko iltapukujen puolella jotain vähemmän täyttä helmaa, että mä en välttämättä halua valkoista mekkoa, jos vaan saisin vähän normaalimman asun.. Ja sit löytys maailman paras tähän asti JEE!
Mulle tuotiin kolme värillistä mekkoa, tää ruskea ja kaks liilaa. Pukijaneito kysyi, mitä haluan ekana kokeilla ja osoittelin vaan innosta pinkeenä ja ihan hiljaa tota ruskeaa, koska se näytti niin parhaalta tähän asti! En saanut oikeen järkevää sanaa suustani, kun se vaan näytti ja tuntui oikeelta, sellanen yhteisymmärrys oli heti ton mallin kanssa. Soviteltiin sitä ja todettiin, että toi oli liian iso, mutta pienempiä kokoja ei ollut sovitettavaks. Myyjä lähti hakemaan värimalleja, että minkäs värisessä mekkosessa sitä mennäänkään naikkariin ja niitä zoomaillessa myyjätär yhtäkkiä muisti, että HETKINEN meillä on ikkunassa tästä väri, jota näissä malleissa ei ole ja lähti hakemaan sitä. Se paljastui kokoa pienemmäksi ja oli siis tuo aprikoosin värinen versio, joka istui yläkropasta kuin hansikas, alaosassa oli pientä tilapulmaa, mutta josta kuulemma selviää hyvin saumavarojen pelastamana. Väriksi valitsin koodin Light Blue, joka on hyvin harmaansinivaalea ja niistä mun mielestä kaunein. Olisi ollut myös erilaisia valkoisia saatavilla, mutta jotenkin mä nyt päädyin harmaaseen. Mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvyyttä, että mikä on paras, mutta mitä sanoo muut?

6 kommenttia:

  1. ÄÄääääää upeita!! Mun suosikit oli 3. ja 4., mun äitin suosikit 4. ja 5.!! -puppe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, oot maman kans stalkkaillut, cool! Mun suokkarit ton vikan värimekon jälkeen on kyl kans 4 ja 5. Ehkä.

      Poista
  2. Vika mekko on kyl myös tosi kaunis, sun kroppa on tosi hyvä ja toi vika mekko korostaa sitä ehkä parhaiten. Sillee silmät dojoink!!

    VastaaPoista
  3. Mä lupaan tehdä kaikissa hääkuvissa sitä silmät-dojoink efektiä sun takana:D Sitä käytetään liian vähän

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!