sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Nää tulee kaikki alkaa HÄÄjotain, oon jo nyt tosi pahoillani HÄHÄ EN EES OO: HÄÄkenkiä

Lauantai-iltana mun vaimo lähti viettää rokkitähtielämää Hyvinkäälle, kun siellä on keikka. Jäin sit kotiin istuu peiton alle, nakertaa riisikakkuu, hörppii mehukeittoo ja kuuntelee Lana Del Reytä ja Veronica Maggioo. Saatoin myös ihan vähän hihkutella Tuulin kans hääpukuja ja Salhaa kans riivasin aihepiirillä. 

Kysyin Salhalta, et moneen kenkäpariin saan luvan, jos vähän pistäisin tilaillen sovitushommia varten. Viidet kuulemma on käypä määrä, kertoi neiti-en-ees-tiedä-kuinka-monet-silmälasit-se-on-ostamassa <3, joten härifrån tvättas:
Jos säki tarttet korkkarit, joissa on avaruus, timantteja ja unicorn KLIK

"jessys mitä mummokenkiä" sanoi Salha, kun ihkuttelin Irregular Choiceja

Näiden nimi on FAIRIES IN THE JAR! Voiko olla hääkengemmät!

Näkisin nää siniset kaunokaiset ehkä realistisimpina vaihtoehtoina, koska korko olis vielä jossain määrin tolkullinen lähes korkkarineitsyelle.

Näitä kukkamummoja en voinut vastustaa, voi kattokaa niitä!

Mä tiiän, et Puppe vihaat näit kaikkia, eiks ni, kerro heti!


6 kommenttia:

  1. :-----D Emmä nyt VIHAA... Noi vikat olis mun suosikit hääkengiksi. Noi ekat nätit mut näyttää silt et tuntuu kamalilta jalassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaken piti tilaa noi yksisarviset koska sanoin saaneeni orgasmin ne nähtyäni.

      Poista
  2. Ihan sika ihanat ne on, mut mä en pygeis noilla kävelemää! Mul on yhet 13cm korkkarit n 4 cm platformilla ja ei oo tullu käytettyy ku niin epävarma olo... Kipuraja kulkee sellasis mis on 10cm korko ja parin sentin plato, niis jalkapöytä ei ihan pystysuorassa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah katotaan, kuin mun käy. Kuhan yhdet ois ees hyvät!

      Poista
  3. Ihan sika ihanat ne on, mut mä en pygeis noilla kävelemää! Mul on yhet 13cm korkkarit n 4 cm platformilla ja ei oo tullu käytettyy ku niin epävarma olo... Kipuraja kulkee sellasis mis on 10cm korko ja parin sentin plato, niis jalkapöytä ei ihan pystysuorassa!:D

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!