maanantai 24. joulukuuta 2012

Mul pyörii vaan Stigin Piparia piparia päässä, koko ajan, hajottaa oikeesti.

Taivas oli ihan creisi lauantaina. Käytiin Sannin kans mammalla hakemassa joulupöytään sienisoosi meille, kun kenenkään muun jääkaapissa ei ollut enää tilaa. Vitsit mä tykkään joulusta ja sen ruokamäärästä!
Ennen Berliiniä etsin kuumeisesti, että onks siellä katua nimeltä Sonnenallee, koska se on erityisen hieno (oikeesti vähän höpsö) leffa, tjeu
Tehtiin pipareita! Vaimo jätti mut koristeluvastaavaksi ja itse koristeli vaan yhden piparin. Se olikin melkoisen pramia se! Alavasemmalla siis vaimon taidonnäyte.
Vaimo laski mulle myös kylvyn, kun valitin palelevani seisottuani pari tuntia pihalla korjaamassa Sannin autoa. Vaihdettiin siihen akku melkein omin avuin: seistiin siis Sannin kanssa vieressä, kun yksikätinen isi hoisi homman.
Sit paketoin vikat joululahjat, jotka eilen ostelin kirpparilta ja kaivelin kaapeista. Luksusjoulu tulossa siis lahjansaajille tsih.
Kaiken uurastamisen jälkeen olin ansainnut omituisen oluen. Se maistui tosi laimeesti Becksin sitruunabisselle, mut ei kummiska ihan kauheesti. Siistiä oli sit kummiskin se, et pullo oli mulla aika kauan auki, mut ei se väljähtynyt niin kuin normibisse.

Mut siis hei, meikän jouluvalmisteluaika meni The Wiree kahtellessa, piparei pakertaessa, sukkaa neuloessa ja purkaessa ja uudelleen neuloessa, niin et melkein unhoitin toivottaa Hyväää joulua kaikille!

1 kommentti:

  1. Pistän paremmaksi, mulla soi toi biisi päässä koko heinäkuun. Nyt ei enää :)

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!