keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Voi Saksa, oothan mulle just sellanen, kun toivon

Jee, Berliini ja me kohdataan viikon päästä, tai no siis ens viikon torstaina. Tasan viikon päästä mä hummaan pikkujouluissa ja siitä sit heti torstaina lentokoneeseen ja toiseen maahan. Onks lentokoneessa ihan hirveetä darrassa? Sanokaa, ettei.

Tää on niin übersiistiä, koska a) loma b) uus mesta c) taaatsSSKOOOOJAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄ

Annetaan tämmönen kuvallinen sneakpeak mun villiiki villimmistä visioista, jossa esittelen kaikki mun photoshop-taidot (toim.huom. kuvan toteuttamiseen vaadittiin ainakin viidesti vaimo paikalle)
Täsä myös selitys sille, miksei meikä osallistu blogeja villinneeseen luonnollinen meizi ilman meikkii + photoshoppii-juttuun. Koska tääl o meikästä kuvii ilma meikkii ja koska photoshop-kyvyt on ylipäätää tota tasoo, ni tota ei ne oo yleensäkää kovin käsiteltyi! Hei mut mites, pitäskö mun alkaa joksku graafikoks? Musta joo.

Rupesin äske oikee tosissaan värkkäilee, maltoin laskea sukat hyppysistäni (sori Tuuli!) ja rupee nikkaroimaan poikain bändin bändipaitaa paremmin tälle mun italialaistyyppiselle ja vanhanaikaiselle tiimalasivartalolle sopivaksi. Saa ny nährä, mitä tosta tulee vai tuleeko klassikko, eli ei mitään :> Onneks lisää paitoi on tos eteisen lattial laatikollinen, huonona puolena on se, et ne maksaa kybän kipale.

2 kommenttia:

  1. Tulee varmasti sikakiva ilta!:> Mut aja heleveetin varovasti... E18 poikki ja kuulemma motaril viidekybän rajotukset... Ja silti tulee peltii olee rullalla!

    Niin ja mihin otat kukkaleimaa? Ja mikäs helvetti toi kissamies nyt sit on?:)

    VastaaPoista
  2. Puppe, onneks on aikaa ihan hyvin :)

    Ja kukkaleimat tietty toho, mihe kissamies havainnollisti eli toho liilan pisteen kohalla olkapäihin, molempii, jos riittää raha ja aika :D

    VastaaPoista

Kerro joku juttu!