lauantai 10. marraskuuta 2012

Älkää pliis enää päästäkö mua messuille!!

Mulla oli menny viikonloput sekasin, ja tajusin vasta eilen perjantaina että nythän on taas messut! Nyt oli kyseessä Elma/Metsä/Kädentaito/Outletexpo/Lemmikkimessut, metsäpuolella mulla oli tuttuja töissä ja sain sit vapaalipun. Ois kyl kannattanu olla menemättä, lähti taas shoppailu vähän käsistä.

Ensteksi, oon ettiny näitä junttipaitoja netistä jo tosi pitkään! Nää on niin mageita, ehkä jos käytän näitä tarpeeks niin nää saa jotain retroarvoa? Meinasin eka ostaa jotai L-kokoa että ne ois kunnollisen väljät, mut M-koko olikin just eikä melkein hyvä valinta. Kattokaa nyt kuinka siistejä!!

Täs kyl näyttää tosi juntilta :D Mahtavuutta.


Tulihan sieltä mukaan vähän muutaki, esim. Superyellown pipo, Meidän Koira -lehden vuosikerta ja kassillinen uutta kamaa kilpikonnalle. Mindyn tankin sisustus menee nyt täysin uusiksi, mut siitä taidan tehä ihan kokonaan oman postauksen!

Heräteostoksista ehkä pelottavin oli nää Paola Suhosen suunnittelemat Lento-palovaroittimet. Tarkoitus oli siis ostaa yks mökille, mut nyt näit on kolme, kaks valkosta yks tummanharmaa. Harmaa jää mulle, valkosen saa äiti ja yks menee ehkä jolleki lahjaksi??


Hienona ylläribonuksena pääsin messuilta ravintolaan syömään harvinaislaatuisessa seurassa, Kaken ja vaimonsa kanssa! He vielä kyyditsi mut autolla kotiin, mikä oli noiden ostoskassien kanssa erittäin tervetullut bonari.

Nää oli kyllä tosi tosi hyvät messut! Kaikkea oli :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!