sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Moi mä en ole kotona

Aattelin tulla vaan hätäseen tällättelee, et oon Prahassa ja oon ostanut kaiken. Katso vaikka kuvasta, jos et muuten usko. Nii ja huomenna mennään paikalliseen Korkeasaareen Korkeasaareen Korkeasaareen.

Niin ja on ihan kuuma, eikä yhtään sada vettä, toisin kuin siellä kotosalla kuulemma.

Niin ja selvisin myös hienosti päivää ennen matkaa alkaneesta munuaisstulehduksesta, ei tarvinnut kun vain lentokoneessa ja Helsinki-Vantaalla kärsiä 39°c kuumeesta.

Nymmä en enää jaksa kikkailla tällä matkapuhelimella enempää, joten MOl!

4 kommenttia:

  1. Woa! Ihan sairaan kivoja kolttuja!! Ekan kuvan kaikki ja sit toi musta edest lyhyempi hame on ihan mun tyylisii, mikä on hämmentävää:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin jossain erikoisoloissa ehkä tuola! Emt must on tosi kiva ostella tommosii fancympii kolttui ja sit yritän pukee niit päälle johki trenaribileisiin. Oottelen niitä häitä nyt sit vaan..

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ai kiitti! Oon tällanen vammajalka, on jotenkin niin saatanan vaikeeta ostaa kenkiä. Seitinohut ranskalaistyyppinen päiväkänni alle ja johan löytyy! :D

      Poista

Kerro joku juttu!