tiistai 11. kesäkuuta 2013

Kesäkuun livboxailut + HUPS

Äidin kanssa jo puitiin, että missä viipyy Livbox, mutta tulihan se sieltä lopulta. 

Sen lisäksi aamu oli täynnä jännää, kun olin hakemassa boksia postista ja ihmettelin, mikä kauhee savun hajua jostain käryää. Katselin ympärilleni, näin savua ja totesin sen olevan minä!
Olin onnistunut tipauttamaan tupakkini tulipään housujen upslaakiin. Haisi muuten pahalle ja tuli reikä! Nyt mulla olisi entistäkin isompi tekosyy mennä ostelee lisää tämmösiä puolikkaita housuja, mutta kun ei niitä löydy mitään! Ken on bongannut pätkiä farkkuja jostain vaatekaupasta, kertokoot heti!

Sit se boksi! Sieltä tuli tämmönen kunnon kesäsetti (joskin mun kunnon kesäsetti pitäisi kyl sisällään kaljaa, uimalelun ja - no okei, tuoltakin löytyvää - aurinkorasvaa)

Toi huulikiilto oli Clarinsin, se ainakin haisi tosi hyvälle, kun heti piti pruikkaa käyttöön. 

After Sun-voiteita mulla on kaapissa jo kaksi, yks täysikokoinen ja yks reissukoko. Mä en vaan juuri ehdi ottaa aurinkoa ja oon palanut elämäni aikana kerran, ettei tarve ole kauhean suuri! No kaitpa pitää rupee läästii ruskettuneelle ihollekin, vaikkei palaisikaan..

Dependin kynsilakka, värisävy on vaan ihan mun mutsin! Soitinkin sille heti, et minkä värisen se oli itse saanut, niin me treidaillaan nää. Mulle liila, sille tää lälläpinkki.

Olayn päivävoide. Tää olikin vasta kolmas suojakertoimellinen päivävoide meikälle, tuli siis melkein tarpeeseen!

Acon Cliniderm aurinkosuojavoide kasvoille kaiketi tarkoitettu. Kaitpa tän vois käytellä pois, sitten jos joskus on sillä lailla lomaa, että aurinkokin sattuis paistamaan, mutta niin ettei tartte mennä mihinkään ihmisten ilmoille, eli värittää naamaa.

Clarinsin BB-voide: jännityksellä testaan kyllä, nää on aina kivoja. Toivottavasti toi medium-sävy ei oo ihan liian tumma mun SPF42:n koko vuoden ajan suojaamalle pärstävärkille.

Ihan jepa. Ei mitään superjeejeeJEE-tuotteita.  Ehkä ensi kerralla? Jos ei, niin pitää käydä harkitsemaan, että tarvitsenko mä vielä lisää päivävoiteita.

Mitä Tuuli sä sait, oliks samoja? Tai jos joku muukin tilaa, ni kertokee, oon utelias!

6 kommenttia:

  1. Joo, mä sain ihan saman setin! Toi kynsilakka ei tosiaan ollu ihan munkaan väri, mut kaikki muut tulee varmaan käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho täsmälleen samat! Voin sit sponssaa tota aftersunia, jos oikeen kärtsäät :D

      Poista
  2. Mua kyl kiinnostais toi liboxailu, onkse kivaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah sori en oo voinut vastaa, kun oon ollut roskakirjojen pauloissa. Nyt oli pojat häiriköimässä kodin rauhaa, enkä voinut lukea, ni voi tehdä jotain muuta. Hetken :D

      Niin siis, se on ihan hauskaa! Kyl sitä aina intoo piukas oottaa, et mitähän mahtaa tulla ja koska ja mitä kaikkee kivaa muut saa. Tuntuu et osittain on kyl ollut niin turhia noi tuotteet, mut jotkut on ihan päivittäises käytös kyllä..

      Oon miettiny, et pitäs ehkä lopettaa tilaaminen, kun on kaapit täynnä kaiken maailman roinaa, mut sit jään aina miettii, et mitähän siellä seuraavassa on ja kuinka paljon mua harmittaa, jos siellä onkin jotain käsittämättömän siistiä ja minen sit saakaan sitä. Tää on vähän sama, kun pääsiäisenä pitää ostaa kaks tiuta pääsiäismunia ja syödä ne parissa päivässä :D

      Poista
  3. Apua toi röökin tumppi:D Ei kenellekään käy noin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Nolotti ja nauratti asioida siel postissa, kun kirjaimellisesti savu nousi.. Miten niin tapaturma-altis.. :D Kaiken kukkuraks jatkoin viel eilen tökkäämällä reiteeni röökillä, hyvä et sihen ei tullut reikää, koska pitäs kohta alkaa hametytöks tai tosissaan miettii lopettamista!

      Poista

Kerro joku juttu!